sunnuntai 30. joulukuuta 2012

Haastava haaste!

Kiireinen bloggari täällä moi! Elossa edelleen ollaan, mutta työkiireet iskee vielä inhasti päälle. Mutta koska mut haastettiin haasteeseen jo useampi päivä sitten, niin nyt aion tämän väsätä!

Ensinnäkin kiitos haasteen nakkaamisesta Ellulle! :)

SÄÄNNÖT:
Kerro 11 asiaa itsestäsi
Vastaa haastajan 11 kysymykseen
Keksi 11 uutta kysymystä
Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät



11 asiaa minusta:

1.Oon nykyään tosi kiireinen

2.Oon suorittaja. Kun jotain lähden tekemään se tehdään 110%

3.Koulutukseltani olen parturi-kampaaja, pian merkonomi, mutta nykyinen haaveammatti liittyy liikuntaa, ravintoon ja ihmisten auttamiseen. Liikuntaneuvoja vaiko PT.. siinä vasta pulma!

4. Treeni on mulle todella tärkeä asia. Ennen kun löysin treenauksen olin hyvinkin masentunut. 2 vuotta treeniä takana, eikä oikein masennusta ole sinä aikana ilmennyt. Jippii:)

5.Olen tosi sosiaalinen ja avoin ihminen. Rakastan läheisiäni ja rakastan tutustua uusiin ihmisiin!

6.Olen ollut yli 10vuotta ylipainoinen

7.Työskentelen myyntialalla ja rakastan asiakaspalvelua!

8.En oo tainnu syyä pikapitsaa vuoteen ja ei haittaa yhtään!

9. Oon hysteerinen mun mahan kaa ja yritän totutella siihen, ettei se oo ikinä hyvä.

10. Juon melko harvoin

11.Rakastan herkkuja, edelleen!




Haastajan kysymykset:

1. Mitä ihailet ihmisissä eniten?
Sitä että he rakastavat itseään ja näkevät unelmansa tavotteina!:)
2. Mistä haaveilet?
Aika klisee, mutta onnellisesta ja huolettomasta elämästä. Ja unelmien miehestä.. ;)
3. Haluaisitko harrastaa jotain mitä et vielä harrasta? Miksi?
Tankotanssia ja laulua! Tankotanssi kuullostaa kivalle ja oon tykänny aina laulaa, niin siinä olisi kiva kehittyä lisää:)
4. Tykkäätkö talvesta?
Jos on lunta ja pakkanen kimmeltää puissa niin voi kyllä. Onko mitään kauniimpaa?
5. Harrastatko mielestäsi tarpeeksi liikuntaa/syötkö tarpeeksi monipuolisesti ja terveellisesti?
Kyllä. :) Tosin ruokavalio on edelleen se haastavin toveri!
6. Meinaatko tehdä uudenvuoden lupauksia? Mitä?
Kyllä! Rantakunto 2013 ja että venyttelisin enemmän, enkä stressaisi niin paljon!
7. Mikä tekee sinusta onnellisen?
Läheiset, treenaus, nukkuminen, hyvä ruoka, onnistuminen tavotteissa..
8. Mikä on herkku jolla herkuttelet mieluiten?
Nykyään hapankorput margariinilla ja juustolla.. Sokeriherkuista ehdottomasti suklaa ja jugurttijäde!
9. Onko sinulla jotain erityistaitoa? jos on niin mikä?
Ihmisten kuunteleminen.. uskoisin!
10. Laitatko itse ruokaa? mitä itsetekemään ruokaa teet/syöt mieluiten?
Kyllä. Kokkaan ateriani melkein aina itse:) Lempparia on varmaan jauhelihapihvit tai kana kasvispedillä. Myös omatekemä pitsa pohjasta lähtien on parhautta!
11. Mikä on suurin saavutuksesi elämässäsi?
 Elämänmuutos

Minun kysymykseni:
1. Kuka on esikuvasi? Miksi?
2.Elämäsi onnellisimmat hetket?
3.Paras tapasi rentoutua?
4.Mottosi?
5. Suurin unelmasi?
6. Rankin kokemuksesi?
7. Mihin olet aina halunnut matkustaa? Miksi?
8. Mikä on bravuuriruokasi?
9. Miksi aloitit bloggaamisen?
10. Kuvaile suhdettasi liikuntaan ja ruokavalioosi
11. Mikä on tavoitteesi? Pelottaako tavoitteen haasteellisuus sinua ikinä?




Haastan (nyt oon julma ja rikon 200 sääntöä!!): 
  

6 kommenttia:

  1. Kiitti haasteesta ! :)

    saanko kysyä että miks et tykkää sun mahasta? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään!:)

      Koska se on yksinkertaisesti niin löysää täynnä.. omasta mielestä! 4päkkiin olisin jo ihan happy. :) Sitä tavoitellessa! uskon kyllä, että on niin henkistä touhua, että siihen tuskin koskaan tulen olemaan tyytyväinen.. mm. kesälläkin se oli mielestäni iso dieetin loppuvaiheilla ja nyt kun kattoo kuvia niin huhhu mitä höpöpuhetta tuolloin.. :D Mutta maybe someday oon tyytyväinen.. toivottavasti!:)

      Poista
  2. Tääpä oli kiva haaste, tän vois melkein napata omaan blogiin kanssa. :)

    Kivaa tulevaa vuotta Mokkis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei nappaa ihmeessä!!:)

      Kivaa tulevaa vuotta sinnekkin, Janna!:)

      Poista